مرحله ۱: برای Amazon Prime ثبت نام کنید

برای دسترسی به Amazon Prime Music، باید برای عضویت Amazon Prime ثبت نام کنید. می توانید این کار را با مراجعه به وب سایت آمازون پرایم و دنبال کردن مراحل ثبت نام انجام دهید. طرح های عضویت مختلفی در دسترس است، از جمله گزینه آزمایشی رایگان، بنابراین می توانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

مرحله ۲: برنامه Amazon Music را دانلود کنید

پس از عضویت در آمازون پرایم، می توانید برنامه Amazon Music را در دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود دانلود کنید. این برنامه برای هر دو دستگاه iOS و Android و همچنین برای رایانه های رومیزی در دسترس است.

مرحله 3: وارد حساب آمازون خود شوید

برای دسترسی به محتوای Prime Music خود، باید با استفاده از برنامه یا وب سایت وارد حساب آمازون خود شوید. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد شوید و به صفحه اصلی Prime Music خود هدایت خواهید شد.

مرحله ۴: کتابخانه موسیقی خود را مرور کنید

در صفحه اصلی Prime Music خود، فهرستی از موسیقی ذخیره شده خود و همچنین توصیه هایی بر اساس سابقه گوش دادن و تنظیمات برگزیده خود خواهید دید. می‌توانید با کلیک بر روی برگه‌های مختلف در بالای صفحه، مانند «اخیراً پخش‌شده»، «آهنگ‌ها»، «هنرمندان» و «آلبوم‌ها»، کتابخانه‌تان را مرور کنید.

مرحله 5: جستجوی موسیقی

اگر به دنبال موسیقی خاصی هستید، می‌توانید از نوار جستجو در بالای صفحه برای جستجوی هنرمندان، آهنگ‌ها یا آلبوم‌ها استفاده کنید. همچنین می توانید از فیلترهای سمت چپ صفحه استفاده کنید تا نتایج جستجوی خود را بر اساس ژانر، حال و هوا یا دهه محدود کنید.

مرحله ۶: شروع به گوش دادن کنید

هنگامی که موسیقی مورد نظر برای گوش دادن را پیدا کردید، به سادگی روی دکمه “پخش” کلیک کنید تا شروع به گوش دادن شود. همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت، فهرست‌های پخش ایجاد کنید، آهنگ‌ها را به کتابخانه خود اضافه کنید و موسیقی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

4 روش ساده برای گوش دادن به Amazon Prime Music

  1. برنامه تلفن همراه: برنامه آمازون موزیک را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید و به حساب آمازون خود وارد شوید تا به محتوای Prime Music خود در حال حرکت دسترسی داشته باشید.
  2. وب‌سایت: برای دسترسی به محتوای Prime Music و گوش دادن آنلاین به موسیقی، از وب‌سایت Amazon Music در رایانه خود دیدن کنید.
  3. بلندگوی هوشمند: از بلندگوی هوشمندی مانند Amazon Echo برای دسترسی به محتوای Prime Music با استفاده از دستورات صوتی استفاده کنید.
  4. دستگاه‌های پخش جریانی: از دستگاه پخش جریانی مانند Amazon Fire TV یا Fire TV Stick برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در تلویزیون خود استفاده کنید.

19 نکته برای استفاده بیشتر از موسیقی پرایم آمازون

  1. کاوش موسیقی جدید: از برگه «Discover» در برنامه Amazon Music برای کشف موسیقی جدید بر اساس سابقه گوش دادن و تنظیمات برگزیده خود استفاده کنید.
  2. ایجاد لیست پخش: لیست پخش آهنگ ها و هنرمندان مورد علاقه خود را ایجاد کنید تا در حال حرکت به آنها گوش دهید.
  3. دانلود موسیقی: آهنگ ها و آلبوم های مورد علاقه خود را برای گوش دادن به صورت آفلاین بارگیری کنید.
  4. از تایمر خواب استفاده کنید: از ویژگی تایمر خواب استفاده کنید تا بدون نیاز به کارکردن دستگاهتان در تمام طول شب، با موسیقی خود به خواب بروید.
  5. از تنظیمات صدا استفاده کنید: تنظیمات صوتی دستگاه خود را برای دریافت بهترین کیفیت صدا تنظیم کنید.
  6. اشتراک‌گذاری موسیقی با دوستان: با استفاده از ویژگی «اشتراک‌گذاری» در برنامه Amazon Music، موسیقی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
  7. از حالت خودرو استفاده کنید: از ویژگی حالت خودرو برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در سیستم اطلاعات سرگرمی خودروی خود استفاده کنید.
  8. از برنامه Alexa استفاده کنید: از برنامه Alexa برای کنترل محتوای Prime Music خود با استفاده از دستورات صوتی استفاده کنید.
  9. از برنامه Amazon Music برای رایانه شخصی استفاده کنید: از برنامه Amazon Music برای رایانه شخصی برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در رایانه خود استفاده کنید.
  10. از برنامه Amazon Music برای Mac استفاده کنید: از برنامه Amazon Music برای Mac برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در رایانه Mac خود استفاده کنید.
  11. از برنامه Amazon Music برای Android TV استفاده کنید: از برنامه Amazon Music برای Android TV برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در تلویزیون خود استفاده کنید.
  12. از برنامه Amazon Music برای Apple TV استفاده کنید: از برنامه Amazon Music برای Apple TV برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در تلویزیون خود استفاده کنید.
  13. از برنامه Amazon Music برای Fire TV استفاده کنید: از برنامه Amazon Music برای Fire TV برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در تلویزیون خود استفاده کنید.
  14. از برنامه Amazon Music برای Fire TV Stick استفاده کنید: از برنامه Amazon Music برای Fire TV Stick برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در دستگاه خود استفاده کنیدتلویزیون.
  15. از برنامه Amazon Music برای بلندگوهای هوشمند استفاده کنید: از برنامه Amazon Music در بلندگوهای هوشمند خود برای دسترسی به محتوای Prime Music با استفاده از دستورات صوتی استفاده کنید.
  16. از برنامه Amazon Music برای Sonos استفاده کنید: از برنامه Amazon Music در بلندگوی Sonos خود برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در سیستم صوتی خانه خود استفاده کنید.
  17. از برنامه Amazon Music برای Bose استفاده کنید: از برنامه Amazon Music در بلندگوی Bose خود برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در سیستم صوتی خانه خود استفاده کنید.
  18. از برنامه Amazon Music برای تلویزیون هوشمند سامسونگ استفاده کنید: از برنامه Amazon Music در تلویزیون هوشمند سامسونگ خود برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در تلویزیون خود استفاده کنید.
  19. از برنامه Amazon Music برای تلویزیون هوشمند LG استفاده کنید: از برنامه Amazon Music در تلویزیون هوشمند LG خود برای دسترسی به محتوای Prime Music خود در تلویزیون خود استفاده کنید.

منابع و مراجع دارای اعتبار بالا

  1. “Amazon Prime Music: A Comprehensive Guide” اثر مایکل میلر
  2. «راهنمای نهایی آمازون پرایم موسیقی» اثر سارا کی وایت
  3. «آمازون پرایم موزیک: نکات، ترفندها و هک‌ها» اثر جان کورپوز
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...